Ελληνόφωνοι bloggers / έρευνα

9. Περιεχόμενο

image

Slide46

Οι περισσότεροι ελληνόφωνοι bloggers του δείγματος δημοσιεύουν κείμενο (99%) και φωτογραφίες (84%) ενώ το 39% video και το 31% ήχο. Το 72% δηλώνει πως το blog του είναι πολυθεματικό κι όχι αφιερωμένο σε ένα λίγο έως πολύ θέμα ωστόσο οι περισσότεροι αναφέρονται πρωτίστως σε ζητήματα που αφορούν στην κουλτούρα/πολιτισμό, δευτερευόντως στην προσωπική και τέλος στη δημόσια ζωή. Στις 4 πρώτες θέσεις αναφοράς βρίσκουμε κατά σειρά προτεραιότητας την καθημερινή ζωή, τα χόμπι, την ψυχαγωγία και την τέχνη/πολιτισμό, στην 5η θέση ακολουθεί η προσωπική δημιουργική δουλειά ενώ στις θέσεις 6-8 ακολουθούν οι ειδήσεις, η επιστήμη/τεχνολογία και η πολιτική. Τέλος, στην 9η θέση ακολουθούν οι φίλοι/οικογένεια ενώ στις θέσεις 10-11 βρίσκονται οι σπουδές/εργασία και η εκπαίδευση.

Slide47

Οι αναφερόμενοι σε ζητήματα που άπτονται της προσωπικής σφαίρας φαίνεται να είναι περισσότερο γυναίκες, περισσότερο νέοι, περισσότερο άπειροι σε ότι αφορά τη χρήση του internet αλλά παρόλα αυτά ασχολούμενοι εντονότερα με το blogging. Tα blog τους είναι λιγότερο δημοφιλή ενώ τείνουν να αλληλεπιδρούν περισσότερο αναμεταξύ τους, να συνάπτουν δηλαδή κοινωνικές σχέσεις. Οι αναφερόμενοι σε ζητήματα που άπτονται της δημόσιας σφαίρας από την άλλη είναι περισσότερο άνδρες, περισσότερο μορφωμένοι, κάνουν σπανιότερα χρήση ψευδωνύμου, εμφανίζουν μεγαλύτερα επίπεδα δημοσιογραφικής πρακτικής, διασύνδεσης, ενασχόλησης με το blogging όσο και το internet ενώ τα blog τους είναι περισσότερο δημοφιλή.

Φτιάξε δωρεάν site ή blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: