Ελληνόφωνοι bloggers / έρευνα

94. Δημοσιογραφική πρακτική

Slide62

Το 38% των ελληνόφωνων bloggers δηλώνει ότι θεωρεί το blog του μια μορφή δημοσιογραφίας , το 11% ότι δεν μπορεί να πάρει θέση ενώ σχεδόν οι μισοί (51%) δεν το θεωρούν. Το 72% δηλώνει ότι συχνά ή πολύ συχνά ξοδεύει extra χρόνο για να διασταυρώσει τις πληροφορίες τις οποίες πρόκειται να δημοσιεύσει, το 73% ότι συχνά ή πολύ συχνά περιλαμβάνει συνδέσμους προς τις πηγές των πληροφοριών αυτών ενώ το 52% ότι συχνά ή πολύ συχνά αναφέρεται σε θέματα επικαιρότητας.

Slide63

Η υιοθέτηση δημοσιογραφικής πρακτικής σχετίζεται βέβαια με τη θεματολογία που αναφέρεται στη δημόσια και όχι στην ιδιωτική σφαίρα δηλαδή με τον προσανατολισμό σε «εξωτερικά γεγονότα» ενώ συνδέεται με τα κίνητρα άσκησης επιρροής, συσσώρευσης γνώσης, δημιουργίας κοινότητας και διατήρησης ιστότοπου και όχι με αυτά της διατήρησης ημερολογίου, του πειραματισμού και της επικοινωνίας με τους φίλους.

Τα υψηλά επίπεδα δημοσιογραφικής πρακτικής συνδέονται με την αποκάλυψη της ταυτότητας και τα υψηλά επίπεδα διασύνδεσης και ενασχόλησης με το internet και το blogging ενώ δε συνδέονται με το μορφωτικό επίπεδο, την ηλικία ή το επάγγελμα. Σε ότι αφορά όμως το φύλο, οι άνδρες εμφανίζουν υψηλότερες τιμές.

1 σχόλιο

  1. […] 94. Δημοσιογραφική πρακτική […]

    Πίνγκμπακ από Hellenes Educators » Blog Archive » “Το blogging στην Ελλάδα : Προφίλ, κίνητρα και πρακτικές των ελληνόφωνων bloggers” — 23 Απριλίου, 2008 @ 2:01 μμ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Sorry, the comment form is closed at this time.

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: