Ελληνόφωνοι bloggers / έρευνα

99. ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Slide77

Σε γενικές γραμμές τα ευρήματα επαληθεύουν το πόρισμα των (Herring et al, 2005) που κάνει λόγο για μια τάση υπερεκτίμησης του βαθμού στον οποίον τα blogs είναι διασυνδεδεμένα, διαδραστικά και προσανατολισμένα σε “εξωτερικά γεγονότα” και τη συνεπαγόμενη υποτίμηση της εξατομικευμένης, αυτο-εκφραστικής τους φύσης γεγονός που αποδίδεται στην τάση σχηματισμού μιας ιδιαίτερα επιδραστικής και διασυνδεδεμένης αλλά μικρής αναλογικά ομάδας από “Α-list” bloggers (Trammell & Keshelashvili, 2005) που συνήθως απασχολούν τους επιστήμονες και τους δημοσιογράφους

Herring, S.C. et al., (2005). Conversations in the Blogosphere: An Analysis “From the Bottom Up”. Proceedings of the Thirty-Eighth Hawai’i International Conference on System Sciences. Los Alamitos, USA, pp 107-118. Available at http://csdl2.computer.org/comp/proceedings/hicss/2005/2268/04/22680107b.pdf

Trammell, K.D., & Kesheleshvili, A. (2005). Examining the new influencers : A self-presentation study of A-list blogs. Journalism&Mass communication quarterly, 82(4), 968-982

Φτιάξε δωρεάν site ή blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: